Cum a inceput ...

Din nimic mi-a venit ideea de a-mi face un blog....eu si I.M.I, postandu-ne asa-zisele creatii....creatii facute in momente deloc propice: la un suc,la un film, dupa momente de suferinta poate.
In cazul poeziilor , acestea reflecta stari adanci, sunt o metafora e ceea ce simt eu.
Totusi ,ideea este izvorata dintr-un gand... dupa ceva ce mi-a atras atentia, un blog care , personal mi-a parut excelent. Acum ,imi incerc si eu norocul, si sper sa postez creatii regulat, sa nu lenevesc.
Sper , ca macar cuiva sa ii placa aceste poezii sau compuneri, dat fiindca, desi am trimis la o multime de reviste, din dorinta de a fi publicata, doar o singura poezie a ajuns a fi tiparita, insa doar in revista scolii. Nefiind o reusita, si spulberandu-mi visele, am hotarat , in final ca internetul este singura mea alegere,devenind o ,,cyber'' poeta .
Cam atat am a va spune.....si astept criticile voastre!....pana atunci..astept nemurirea sufletului ;)) .

Raluca Băceanu

Comentarii

New Sensations a spus…
Foarte special blogul tau
Si sa sti ca imi plac poeziile si compunerile tale ... eu as spune ca e prea romantic... dar partea afectiva ar spune ...tuturor le place poezia ...trebuie sa fi prea "dang dang dang" sa nu ai macar un moment de romantism pe luna :):)

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?