Simpozion

O sa fie un short post. Well...nu mai am de gand sa va umplu capul cu detalii nesemnificative.
Am luat premiul I la creatie literara in cadrul simpozionului desfasurat azi la liceul Mircea Eliade. Asta-i important. Nu ma asteptam, sincer. Ca de obicei, m-am balbait, mai ales la interviu. Tre' sa apara pe TVRM interviul...cand? Nu stiu nici eu.
Cam atat.
Aaapropo de carte... cea de-a doua. Mai am putin, ma chinui cu diacriticele. Va dura o vreme. Daca public noua carte pana la sfarsitul lunii mai, sau macar iunie...ei bine, sunt tare. Daca nu...tot sunt tare :)).
Glumesc...Nu am devenit chiar atat de narcisista. Dar ar fi dragut sa rezolv cu editura intr-o luna, ar fi perfect. Doamne ajuta ^:)^!

Fiti cuminti in continuare! >:D<>

Raluca Băceanu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?