"Recea" sufletească

Se ascundea în suflet teama
Apăsând, grea precum o tonă
De sentimente de vină
Ce nu se mai opreau, tot veneau.

Apoi El mi-a ridicat piatra de pe inimă,
Durerea a dispărut ca un drac,
Iar semnul Tău cel sfânt a ocupat
Un loc ce-i mai uşor în inima mea.

Mi-ai luat speranţele şi le-ai dus
În cer şi mi le-ai distrus,
Iar acum ele au devenit doar simple
Vechi şi inutile dorinţe de trup.
Mi-ai dat credinţă şi teamă de păcat
Şi-am început să fug de el speriată
Dar el neîncetat mă ceartă... că l-am şi renegat.

De îmi doresc ceva îl am sau nu,
Indiferent cum se face, asta e voia Lui.
Aşa că mulţumesc luminii reci,
Nu mai ard, simt cum îmi treci.

Raluca Băceanu

Comentarii

New Sensations a spus…
"Nu mai ard, simt cum îmi treci. "

Frumos :)

Imbratisari!

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?