Dincolo de noapte - Sumar!


Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu când îmi propun ceva, nu renunţ la visul meu, indiferent de cât de mult timp şi de cât de multe forţe mi-ar trebui. Una dintre aceste dorinţe a fost să reuşesc să public la prestigioasa editură Millennium. Nici prin cap nu-mi trecea însă că voi avea ocazia de a publica alături de o mulţime de nume cunoscute, o mulţime de talente, alături de oameni pe care îi apreciez şi îi respect extrem de mult pentru întreaga lor activitate.

Destul cu vorba, să vedem.... ta-da-da-daaaaam: Sumarul! Acesta este următorul, anunţat azi pe site-ul revistei Galileo, aici http://revista-galileo.ro/dincolo-de-noapte-primele-reactii-si-sumarul/:


Oliviu Crâznic – Cuvîntul editorului: O epopeee cu final (sper!) aşteptat
Ştefana Czeller – Spălaţi de sîngele fecioarelor
George Lazăr – Ziditorii de biserici
Liviu Radu – Diferite nuanţe de beznă
Narcisa Stoica – Argint Viu
Dan Doboş – Violet
Florin Pîtea – Văgăuna bîntuită
Raluca Băceanu – Fraţii de Saint-Yves
Cătălina Fometici – Sub vălul nopţii
Laura Sorin – Copiii Diavolului
Oliviu Crâznic – Pivniţele Palatului Charron
Ana-Maria Negrilă – Ora morţii
Ciprian Mitoceanu – Ispăşirea

Nume cunoscute, apreciate, aşa că antologia deja anunţă că va fi una de calitate. 

Eu una sunt extrem dar extrem de încântată de tematica abordată: GOTICUL! Sper ca şi voi să fiţi. Sunt convinsă că antologia va putea concura serios cu antologiile de gen din străinătate. Poate ziceţi că laud sau altceva, dar de ce nu aş face-o? Serios? De ce să nu ridicăm ceva ce e de ridicat?

În ultimă instanţă, ultimul cuvânt nu aparţine criticilor, ci mai degrabă cititorilor. Iar cititorii, am eu un feeling, vor fi mai mult decât încântaţi de poveştile din această antologie. Mai e puţin până la târg. Foarte puţiiiiin....

Raluca Băceanu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum să ai grijă de un pui de porumbel

Agonie şi extaz - păreri şi citate preferate

De ce fac maratoane Harry Potter când sunt tristă sau singură?